zondag 10 juni 2012

Bloglovin



 Kennen jullie bloglovin al. Dat is een hele handige site waarmee je in een keer een heleboel blog kunt volgen. Waaronder mijn blog. Ik volg zelf ook een hoop blogs Daarom is bloglovin wel makkelijk. Want als je een paar dagen weg bent geweest hoef je niet alle blogs bij langs om te zoeken welke posts je nog niet hebt gelezen. Alles staat in je timeline. Dat is best handig scheelt een hoop tijd. Klik hier om mij te volgen Naast deze post staat ook een Eiffeltoren daar kun je ook op klikken. De Eiffeltoren staat er altijd 

Ik volg trouwens deze blogs :
beautygloss
misslipgloss
pinkypolish
beautynailsfun
madamlotte
beautyscene
En nog veel meer maar als ik die er allemaal bij ga zeten word het wel een hele lange lijst. Dit zijn in ieder geval mijn favorieten

Liefs Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten