dinsdag 12 juni 2012

Oogpotlood test

Vandaag ga ik mijn menig geven over de oogpotloodjes die ik heb. Dit zijn alle oogpotloodjes die ik heb. Ik heb de catrice precision eye pencil in 010 backstreet boy, essence long lasting eye pencil in 01 black fever, yves rocher stylo regard waterproof in 01 noir, essence kajal pencil in 01 black, mny my pencil in 001, max eye-liner in col n0001 black en als laatste sephora kohl and liner waterproof. De swatchjes zijn van links naar rechts op volgorde 



catrice precision eye pencil in 010 backstreet boy Dit is best een fijn oogpotloodje. Deze is heel romig en daar hou ik wel van, Deze oogpotlood is ook redelijk mooi zwart, Maar blijft niet de hele dag perfect zitten Deze oogplotlood heeft een draai systeem  De prijs is ook heel prettig €2,29

essence long lasting eye pencil in 01 black fever  Is ook een oogpotlood met een draai systeem En heel romig Hij blijf ook niet de hele dag goed zitten Maar je hoeft hem ook niet om het uur bij te werken Deze kost  €1,49 lekker goed koop

 yves rocher stylo regard waterproof in 01 noir Dit was bijna een jaar lang mij favoriet deze blijft heel goed zitten en is heel mooi zwart Deze is vooral prettig met wat warmer weer Omdat hij ook waterproof is Die van mijn is bij naar op dus ik moet binnenkort maar even weer een nieuwe kopen Deze is wel wat duurder Normaal kost ie €9,90 maar heel vaak is ie ook te koop voor €4,95 Dit is ook een oogpotlood met een draai systeem

essence kajal pencil in 01 black Dit was mijn eerste oogpotloodje Dat kun je ook wel zien hij is al best klein Ik vond hem altijd de beste maar dat komt omdat ik nog nooit een ander oogpotloodje had geprobeerd Nu vind ik hem niet meer zo fijn want hij is best wel hard en vervaagt ook best wel snel Deze kost €0,99

mny my pencil in 001 Deze is echt rampzalig Hij is heel hard dat het gewoon zeer doet Ik heb hem maar een paar keer gebruikt Hij is is ook niet mooi zwart deze raad ik je gewoon af Ik weet de prijs ook niet meer pressies maar volgens mijn kost ie €2

max eye-liner in col n0001 black Weer zoon slechte oogpotlood Ik hoorder er veel goede verhalen over Maar daar ben ik het niet mee eens Het is eigenlijk het zelfde Deze oogpotlood koop je met nog 2 bruine oogpotloodjes maar die zijn nog slechter die geven helemaal geen kleur af  De 3 oogpotloden kosten  €0,69

sephora kohl and liner waterproof in 01 keep black Dit is mijn absolute favoriete oogpotlood van dit moment Maar met warm weer is de yves rocher beter Maar voor de winter is deze geweldig lekker romig en blijft goed zitten De prijs weet ik niet meer maar volgens mijn was het €9,00


De sephora en de yves rocher zijn mijn favorieten het zijn wel de duurdere maar dat merk je ook echt

Liefs Chantal

1 opmerking: