vrijdag 8 juni 2012

DIY Oorbellen rekje


Vandaag een leuke Do it yourself. Een hele tijd geleden was ik op zoek naar rekjes om oorbellen op te hangen. In de winkel kon ik ze ook niet vinden. En op internet waren ze best wel prijzig. Dus ik had aan mijn vader gevraagd of hij een kon maken. Dat wauw hij wel. Dus ik heb een tekening gemaakt doe ik ze wauw.Dus mijn vader is aan de slag gegaan en heeft eerst de kleine gemaakt Op het kleine rekje zitten een deel van mijn eigen oorbellen. later heeft hij nog een groter gemaakt Daar zitten de oorbellen op die ik verkoop. Eenmaal in het jaar sta ik op een beauty dag. en dan neem ik deze rekjes ook mee. 

 


Bij het kleine rekje kleine rekje kan ik de  stokjes er uit hallen zodat ik makkelijk foto's kan maken. de rekjes zijn heel handig alle oorbellen zijn mooi verzettelijk opgeruimd. Als je alles zo in een bakje gooit heb je de kans dat het snel kapot gaat dat heb je nu niet




als je het rekje ook wil maken hier is de tekening 

Wat heb je nodig :
hout, 
schroeven, 
houtlijm, 
en grote satéprikker 
en heel misschien een handige vader 

De maten van de tekening kloppen niet helemaal, Maar dat is niet zo erg want als je het rekje rood wilt moet je de maten tig aanpassen 


Ik ben benieuwd of jullie ook een rekje gaan maken. zo ja laat me het even weten 


Liefs Chantal


2 opmerkingen: