dinsdag 29 mei 2012

Essense geuren


Zo als jullie misschien al weten komt Essence binnenkort met 6 nieuwe parfums. vandaag laat ik zien welke dat zijn.


van alle parfums zijn 50ml flesjes en 10 ml flesjes lekker handig voor in de tas. Dit zin de 6 geuren

ontdek like a trip to new york
topnoot kardemon, elemi, grapefruitschil, cranberry
hartnoot roos, datura
basisnoot cederhout, without, amber
 







ontdek like a girls' night out
topnoot elemi gele mandarijn dragon fruit goji bes
hartnoot roos perzik magnolia mandarijnbloesem
basisnoot vetiver vanille musk










ontdek like a first day in spring
topnoot ananas sinaasappelsap mandarijn
hartnoot praline bramen roos
basisnoot sandelhout musk vanille

 





 ontdek like a walk in the summer rain
topnoot citroen sinaasappel cyclaam frisse aldehyde watermeloen
hartnoot marine lelietje-van-dalen fresia ozon
basisnoot  mos cederhout musk






 
ontdek like a day in a candy shop
topnoot perzik orchidee
hartnoot lelie heliotroop jasmijn
basisnoot vanille tonkaboon zachte musk







 

ontdek like a new love
topnoot mandarijn grapefruit peper elemi
hartnoot pioenroos hyacint roos perzik
basisnoot koffie chocolade vanille musk




Op de essence site staat ook een test over de geur die het best bij jou past (de test )
bij mij kwam er a walk in the summer rain uit. Een geur waar ik heel benieuwd naar ben. Ik ga proberen om alle mini's te kopen en als ik een echt heel lekker vind ook de grote De parfums liggen in juni in de Kruidvat winkels. Dus nog even geduld

Liefs Chantal 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten