woensdag 23 mei 2012

Winactie gewonnen



 Een tijdje gelden deed ik mee aan een winactie op Beautyill. Je kon een kadobon van €10,- van  pinkladymakeup winnen. En ik had gewonnen. wat was ik blij ik win nooit met zulke dingen.En gister greeg ik het thuis  Ik heb 3 dingen besteld, een berry m lakje Nr. 308 Berry icecream, een NYX lipgloss Golden pink en een lipbalsem met fanta smaak. Ik ben dol op fanta dus die moest ik hebben. Verder was het best lastig om iets uit te zoeken want er zijn zoveel leuke dingen. maar ik wou niet teveel boven de €10 uitkomen. Dus ik heb maar wat dingetjes uitgezocht die je niet 123 in de winkel tegen komt. 

Toe ik de nagelak in het echt zag dacht ik wat groot zo groot had ik het niet verwacht. ik had gedacht dat ze netzo grood waren als de action nagelakjes. Maar ze zijn veel groter 

Ik ben heel tevreden over de levering. ondanks dat er een feestdag tussen zat had ik het snel thuis. En toen ik de envelop open maakte  zaten daar  2 kleine pakketjes in. heel mooi ingepakt in roze witte inpak papier echt heel leuk Ik was iets te blij met uitpakken dus ik had het helemaal kapot geschuurd.
pas later dacht ik dat het ook  leuk was geweest als ik daar een foto van had gemaakt. maarja maakt ook niet uit ik ben er heel blij mee 

Liefs Chantal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten