donderdag 19 april 2012

Yves rocher 3-in-1 hydraterende aftersunmilk

 De lente is al een tijdje begonnen. De zon gaat ook steeds vaker schijnen. Dat heb ik gemerkt. Ik  was afgelopen donderdag naar Drouwenerzand  geweest met een familiedag . De zon scheel af en toe en het waaide een beetje. Dan verbrand je snel. Ik had ook geen zonebrand op of zo dus nu ben ik een beetje verbrand ik mijn gezicht.Dus ik mijn aftersun weer even op gezocht. Ik heb de aftersun van yves rocher . Hij is super fijn. Als je de aftersun op je gezicht aanbeent dan pikt het een beetje maar dat is wel goed. Daarna is het niet meer zo gevoelig. Hij ruikt ook best wel lekker

Wat zegt Yves rocher.  
Een zachte melk die uw huid na het zonnen kalmeert en hydrateert en die ervoor zorgt dat uw zongebruinde teint langer mooi blijft:
- De door de zon verhitte huid wordt direct gekalmeerd dankzij de aloë-vera waarmee de formule verrijkt is.
- De huid wordt langdurig gehydrateerd.
- Uw zongebruinde teint ziet er mooier uit en blijft langer behouden, zodat u nog langer van de vakantie kunt nagenieten.
De aftersunmilk maakt de huid weer soepel en laat haar zijdezacht aanvoelen.
Kan voor zowel voor het gezicht als voor de rest van het lichaam gebruikt worden.


Deze aftersun kost normaal €8,70.
Er is nu 42% korting dus kost ie €5,00
Ik weet niet hoelang de actie duurt. Maar bij Yves rocher duurt een actie best wel lang 


Ik ben fan van deze Aftersun 


Liefs Chantal
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten