vrijdag 6 april 2012

Andrelon serum

Laats kocht ik het andrelon serum
Ik gebruik het ieder keer na het douchen.
ben er heel teverden over
Als ik het op nat haar aan breng droogt het heel snel op 
Ook is mij haar veel  minder pluizig en heel zacht.
Mijn haar knapt er echt van op
Ik heb het serum gekocht bij de action voor nog geen 2 euro in plaats van 4,95 dat is een stuk goedkoper.
Het is echt een aanrader
Pluspunten: + weinig nodig
+ ruikt lekker
+ maakt je haar zacht
+ Helpt goed tegen pluis
+ Zorgt voor een mooie glans
+ goedkoop (bij de action )
Minpunten: - best wel vettig spul
- als je wat op je hand hebt is het flesje moeilijk dicht te doen
- duur (bij andere winkels)

als het op is  zal ik het zeker weer kopen

gebruiken jullie ook een haar serum ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten